Menu
Pytania i odpowiedzi

1. Jak mogę się z państwem kontaktować?

Tak, istnieje możliwość kontaktu telefonicznego, mailowego, a także przez nasze konto społecznościowe.

Informacje o kontakcie z naszą firmą znajdą Państwo w dziale "Kontakt i dane firmy", który znajduje się na dole naszej strony.

2. Czy muszę się zarejestrować, aby zamówić produkt?

Tak, rejestracja jest wymagana w celu złożenia zamówienia.

3. Jak długo trzeba czekać na zakupiony towar?

Szczegółowe informacje znajdą Państwo w dziale "Czas realizacji zamówienia"

4. Czy zakupiony towar można odebrać osobiście?

Jak najbardziej. Siedziba naszej firmy znajduje się pod adresem Spyrkówka 5A w Zakopanem. W celu lepszej nawigacji zalecany wpisanie w wyszukiwarkę frazy "Lampionowo.pl" i kliknięcie "trasa".

5. Czy dostarczają Państwo przesyłki za granicę?

Tak. Istnieje możliwość wysyłki na terenie całej Europy. 

 

Z przyjemnością odpowiemy na Państwa wszelkie pytania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl