FAQ

FAQ – Pytania i odpowiedzi

 

1. Jak mogę się z państwem kontaktować?

Istnieje możliwość kontaktu telefonicznego, mailowego, a także przez nasze konto społecznościowe.
Informacje o kontakcie z naszą firmą znajdą Państwo w dziale “Kontakt i dane firmy”, który znajduje się na dole naszej strony.

 

2. Czy muszę się zarejestrować, aby zamówić produkt?

Nie, rejestracja nie jest wymagana w celu złożenia zamówienia.

 

3. Jak długo trzeba czekać na zakupiony towar?

Szczegółowe informacje znajdą Państwo w dziale “Czas realizacji zamówienia”.

 

4. Czy zakupiony towar można odebrać osobiście?

Jak najbardziej. Siedziba naszej firmy znajduje się pod adresem Spyrkówka 5A w Zakopanem lub ul. Za torem 2 w Poroninie.
W celu lepszej nawigacji zalecany wpisanie w wyszukiwarkę frazy “Lampionowo.pl” i kliknięcie “trasa”
lub klikając w zakładkę “Kontakt”, gdzie znajduje się lokalizacja naszej firmy.

 

5. Czy dostarczają Państwo przesyłki za granicę?

Tak, istnieje możliwość wysyłki na terenie całej Europy.

 

Z przyjemnością odpowiemy także na wszelkie inne Państwa  pytania.

Shopping Cart
Przewiń do góry