FAQ
FAQ – Pytania i odpowiedzi
1. Jak mogę się z państwem kontaktować?
Istnieje możliwość kontaktu telefonicznego, mailowego, a także przez nasze konto społecznościowe.
Informacje o kontakcie z naszą firmą znajdą Państwo w dziale „Kontakt i dane firmy”, który znajduje się na dole naszej strony.
2. Czy muszę się zarejestrować, aby zamówić produkt?
Nie, rejestracja nie jest wymagana w celu złożenia zamówienia.
3. Jak długo trzeba czekać na zakupiony towar?
Szczegółowe informacje znajdą Państwo w dziale „Czas realizacji zamówienia”.
4. Czy zakupiony towar można odebrać osobiście?
Jak najbardziej. Siedziba naszej firmy znajduje się pod adresem Spyrkówka 5A w Zakopanem lub ul. Za torem 2 w Poroninie.
W celu lepszej nawigacji zalecany wpisanie w wyszukiwarkę frazy „Lampionowo.pl” i kliknięcie „trasa”
lub klikając w zakładkę „Kontakt”, gdzie znajduje się lokalizacja naszej firmy.